Hoe kunnen we je helpen?

Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met onze klantenservice via het onderstaande formulier.




Veelgestelde vragen

Hieronder tref je de antwoorden op de vijf veelgestelde vragen. Staat je antwoord er niet tussen? Bekijk dan alle veelgestelde vragen.

Heeft de Coolrider garantie?

Wij geven standaard een jaar garantie op fabricagefouten. Onjuist gebruik waardoor schade is ontstaan wordt natuurlijk niet vergoedt!

Is een testrit mogelijk voordat ik een aankoop doe?

Natuurlijk is dat mogelijk want wij begrijpen ook dat je eerst de Coolrider wilt ervaren. Stuur ons een e-mail waarin jij aangeeft dat je een testrit wilt maken of vraag direct een proefit aan. Wij nemen dan contact met je op om een afspraak te maken.

Is de Coolrider goedgekeurd door de RDW?

De Coolrider is goedgekeurd door de RDW en mag daarom op de openbare weg. Bij aankoop van de Coolrider wordt het blauwe kenteken op uw naam geschreven.

Bezorgen jullie de Coolrider?

Wij bezorgen door heel Nederland voor maar € 100,-. Wanneer je dat geld wilt besparen dan kunt je de Coolrider ook bij ons afhalen in Den Helder.

Hoe kan ik bij jullie betalen?

Betalen gaat bij ons heel eenvoudig en veilig. Zo kun je tijdens het afrekenen kiezen voor iDeal, Creditcard of PayPal. iDeal betalingen worden afgehandeld door Mollie, onze betalingspartner die ervoor zorgt dat jouw betaling veilig verwerkt wordt. Een betaling via PayPal gaat rechtstreeks via PayPal waarbij je gebruik kunt maken van je huidige PayPal account.